Училището ни ще се променя. Кажете какво очаквате? - Форум

[ Ново съобщение · Членове · Правила на форума · Търси · RSS ]
Страница 1 от 11
Форум » Екип за иновации – Област Търговище (ЕИОТ) » Заедно с оптимизъм и усмивка » Училището ни ще се променя. Кажете какво очаквате?
Училището ни ще се променя. Кажете какво очаквате?
RebiДата: Петък, 06.04.2012, 13:30 | Съобщение # 1
Група: Администратори
Съобщения: 33
Репутация: 3
Статус: Offline
Училището ни ще се променя. Кажете какво очаквате?

Когато сложите снимка във вашето мнение, моля поставете и надписа $IMAGE1$. На мястото на този надпис, ще се появи вашата снимка.
 
ПоляДата: Петък, 20.04.2012, 05:05 | Съобщение # 2
Група: Проверени
Съобщения: 13
Репутация: 0
Статус: Offline
Очаквам училище, в което да влизам по пантофки - толкова уютно за душата и тялото. surprised
 
ПетковаДата: Неделя, 22.04.2012, 07:29 | Съобщение # 3
Група: Администратори
Съобщения: 77
Репутация: 3
Статус: Offline

gif hosting
 
ПетковаДата: Неделя, 22.04.2012, 07:30 | Съобщение # 4
Група: Администратори
Съобщения: 77
Репутация: 3
Статус: Offline
искам училище, в което да се забавлявам, за да бъда щастлив
 
ПетковаДата: Неделя, 22.04.2012, 08:19 | Съобщение # 5
Група: Администратори
Съобщения: 77
Репутация: 3
Статус: Offline
За едно иновативно училище
Щастливото дете е по-добър учащ се.
Децата обичат да играят. Децата обичат да се забавляват. Играта ги забавлява, дава им духовна сила и енергия.
Училището трябва да стане място, където децата да ходят с удоволствие, т.е. място, което храни тяхната душа и им дава енергия, защото децата учат и се развиват в училище.
Това прочетох в INFOсвят, бр. 4,2011 г. - броят е изцяло посветен на иновации в образованието в световен мащаб, пълен е със статии от проведени иновационни практики в създадени международни мрежи от училища.
 
ФилеваДата: Понеделник, 23.04.2012, 22:36 | Съобщение # 6
Група: Модератори
Съобщения: 41
Репутация: 4
Статус: Offline
Това е един щастлив първокласник на 15 септември в нашето училище. Когато са малки, учат с желание, защо не можем да запазим интереса им, нещо трябва да променим.
Прикачвания: 3581871.jpg(291Kb)
 
СветланаДата: Понеделник, 23.04.2012, 23:04 | Съобщение # 7
Група: Проверени
Съобщения: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Това с щастливото дете много ми хареса, но и какво още? Къде да е началото на промяната? Кой ще го постави- училището, родителите, децата или политиците? Как да стане така, че да е възможно да са щастливи децата ни?
 
ПетковаДата: Вторник, 24.04.2012, 18:46 | Съобщение # 8
Група: Администратори
Съобщения: 77
Репутация: 3
Статус: Offline
за Светлана: поставяш сериозни въпроси. wacko wacko wacko
Аз мисля, че пътят към щастливото дете е ориентиран към индивидуализираното обучение. Дори си представям индивидуализираното обучение като жизнеспособен модел на бъдещите образователни системи. Правя сериозна разлика между индивидуализирано обучение и индивидуална работа с ученика.
Задавали ли сте си въпроса на какъв принцип се определя участието на ученика в даден клас/випуск? surprised
Основният принцип е възрастта. И изискването да е завършил предходен клас.Основно учениците от една и съща възраст са в един и същи клас (с изключение на повтарящи ученици).
Участието на ученика в даден клас не е обвързано с неговите постижения, с показаното развитие и напредък.
Индивидуализираното обучение дава възможност на ученика да напредва, без да е обвързан с класа и випуска. flower flower flower
 
СветланаДата: Петък, 27.04.2012, 00:26 | Съобщение # 9
Група: Проверени
Съобщения: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Идеята е супер, но с тази нормативна база и образователна среда, ще докараме инфаркт на директорите и експертите в РИО. Да мислим как можем в рамките на тази ситуация да направим децата щастливи.
 
ПетковаДата: Петък, 27.04.2012, 07:45 | Съобщение # 10
Група: Администратори
Съобщения: 77
Репутация: 3
Статус: Offline
Всичко това, което правим в рамките на съществуващата образователна нормативна уредба и среда, не може да доведе до качествен скок в образованието. Трябва да започнем да мислим по друг начин. Като първа стъпка за качествени промени за мен е говоренето за съществуващ такъв опит. Такъв има и то не на едно място. Всичко останало е преливане от пусто в празно, защото са неща, които вече сме видели как работят и какъв е резултатът. А инфарктът може да се избегне с промяна на нагласите. Времето само налага смяна на системата.
А в тази ситуация - нашият модел безспорно променя нещата за ученика, засега в сферата на извънурочната дейност, но и това не е малко.
 
Форум » Екип за иновации – Област Търговище (ЕИОТ) » Заедно с оптимизъм и усмивка » Училището ни ще се променя. Кажете какво очаквате?
Страница 1 от 11
Търси: